Ibland

Publicerad 2012-10-09 23:55:52 i Allmänt

Det händer att jag ibland kommer på mig själv av att känna mig så jävla tråkig. Som en sån som smälter in i rummets möblering. Kan det bero på att jag varje dag är så extremt trött och kör en power nap på 3 timmar efter universitetet, (som min lärare önskar oss "kursare" att säga, skola klingar inte lika fint), eller är det för min brutala integritet? Förstår inte var den kommer från riktigt, eller det kanske jag gör. Som för de flesta andra bär nog barndomen på svaret och såklart har väl bruksorten som jag levt mina tonårsår i ett finger med i spelet.
 
Skoja bara, förstår precis var den kommer ifrån. 
Tack och godnatt. 
 
P.s, personligare än såhär blir det inte för min del på den här bloggen. 
 
Flickan och höken?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise

Delar med mig av bilder/foton och allehanda saker på ett näst intill schizofrent sätt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela